OGŁOSZENIE!!!

Z powodu pojawienia się spamu na blogu z dniem dzisiejszym przywrócona zostaje moderacja komentarzy. Wszelkie informacje możecie Państwo uzyskać pod adresem mailowym konzentrazion.lager@gmail.com



17 grudnia 2010

Jan Michalak -"Nr 3273 miał 16 lat"-Wspomnienia 16 latka z obozów koncentracyjnych

Autor książki Jan Michalak opisuje wspomnienia po latach z obozów na Majdanku,Gross Rosen oraz komanda obozu koncentracyjnego Flossenburg w mieście Leitmeritz.Michalak próbuje uzmysłowić w jakże prosty sposób historię działania obozów których był więźniem.
Co do narracji to jest ona barwna i przejżysta i każdy zainteresowany tą tematyką na pewno sięgnie po tą pozycje.

Książki należy szukać w bibliotekach i antykwariatach.

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Czytałem w młodości. Bardzo mnie ta książka poruszyła i teraz chciałbym by moja córka ją przeczytała. Dobrze, że znalazłem nazwisko autora, bo nie bardzo wiedziałem jak jej szukać. Pozdrowienia!

Konzentrazionlager pisze...

Cieszę się bardzo iż blog pomógł zapraszam do odwiedzib

Anonimowy pisze...

Też czytałem tę książkę i chciałbym aby syn przeczytał ale jak znaleźć

Anonimowy pisze...

Czytale te ksiazke jak bylem w szkole podstawowej. Wtedy wzroszyla mnie ta ksiazka. Dzisiaj zwisa mi to kolo d..y

Łódź na fotografii pisze...

Mnie ten temat nie lata koło tego i owego i nie pisz tak bo to poważny blog, a jak Cię nie interesuje ta tematyka to nie musisz się udzielać

Anonimowy pisze...

Jak ją znaleźć i gdzie kupić?

Łódź na fotografii pisze...

Witam wszystkich któży chcą mieć tę książkę na Własność. Informujęviż książkę można na pewno nabyć w różnych antykwariatach za niewielką sumę pieniędzy jak również w fornacie doc,txt bądź pdf w serwisie chomikuj, pozdrawiam serdecznie Administrator

Prześlij komentarz