OGŁOSZENIE!!!

Z powodu pojawienia się spamu na blogu z dniem dzisiejszym przywrócona zostaje moderacja komentarzy. Wszelkie informacje możecie Państwo uzyskać pod adresem mailowym konzentrazion.lager@gmail.com



2 października 2012

Recenzja filmu "Jeniec:Tak daleko jak nogi poniosą!" !

Film pod tytułem:"Jeniec:tak daleko jak nogi poniosą" oglądałem dawno temu ale nie omieszkam się podzielić wrażeniami z tego filmu.

Więc tak... Film opowiada o żołnierzu niemieckim Klemensie Forellu  który zostaje zesłany na syberię, dostaję się do niewoli radzieckiej. Przy wydatnej pomocy hmm nie wiem jak go nazwać "kolegi obozowego" udaję mu się uciec....
Klemens Forelll brnie przez lody Syberii do domu... nie wie jednak jakie przygody go czekają i że droga do domu będzie to bardzo ale to bardzo długa...

Film jest przefantastyczny, od samego początku dzieje się akcja... nie zabraknie w nim także elementów miłosnych

Ja na filmie płakałem, tak pewnie nie uwierzycie ale ja płakałem
Film jak najbardziej godny polecenia.

Zapraszam Państwa do prześledzenia traileru tego filmu:

Film będzie dostępny do pobrania w dziale"Materiały do pobrania"


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Żaden Max Morel, a Klemens Forell.

Łódź na fotografii pisze...

Racja, przepraszam bardzo za pomyłkę

Prześlij komentarz